Daisypath

Daisypath Anniversary tickers

12.11.11

- untitled -

perubahan. sakit hati bila fikir. kau kata aku yg berubah. padahal kau yg berubah. senangsenang duadua yg berubah. kau ckp aku tkphm kau. kau yg tkphm aku. aku rasa lah. apa yg kau rasa, lantak kau lahh. individual's right. Hmmm aku mcm cacing kepanasan yg tgh gigit perut lembu sebab tktentu hala. dah lahh. nak tgu kau reply text aku skg, mcm jammed dkt KL yg tiada berkesudahan. super lmbt. kau study ke? sebab na SPM? aku tkrasa mcm tuh. mungkin aku jahat. sebab fikir bukanbukan. syaitan durjana terlampau byk yg menghasut aku. mungkin iman aku lemahh. ahhhh. persetankan semua tuh. aku menyerah. apa nak jadi, jadi lahh. aku nak bersendirian dlm tandas atau mungkin akan hidup didalam tandas sehingga aku muntah atau selamalamanya. ahh aku tidak keruan. kau jahat. tp aku sayang kau. ahhh bia lori buat tar pijak hati aku. aku peduli apa. hospital yg mempunyai ICU byk. aku tinggal pilih sahaja. okayy lah. aku sakit perut. mungkin perut bergabung dgn gastrik aku dan mogok. suka hati lahh. mogok smpai puas. byee.


                                           

No comments: