Daisypath

Daisypath Anniversary tickers

11.3.12

HATI YANG MEMOHON KETENANGAN DAN KEKUATAN DARI-NYA )':

Haihhh dah berharihari rasa taktenang. Apa makna semua nie. Dugaan? Beratnyaa ya Allah. Sakit untuk aku ckp yang aku takde kawan baik )': Aku rapat dgn semua org. Aku kawan dengan semua org. Even aku ada ramai kawan dan Alhamdulillah setakat nie semua okayy dengan aku, tapi aku masih mencari seorang ' KAWAN BAIK ' Ya Allah susahnyaa T.T Fikiran aku bercelaru. 


Aku rindu mama. Aku rindu papa. Aku rindu yuyu. Aku rindu azam. Aku rindu tasha. Susah nak berkumpul ramairamai sekarang. Aku sunyi. Aku down. Dengan masalah sekeliling lagi. Dekat siapa aku nak mengadu. Ya, aku tahu, ramai akan bg jwpn ' mengadu dekat Allah. ' I've do that. Everyday. Every single day. But at least I need a good listener to lend me her ear and shoulder as well for me to cry on. Malammalam, aku menangis. Tapi siapa yang dengar? Hati aku menjeritjerit.


Kadangkadang pernah terlintas untuk give up. Tapi aku tahu, Allah tak suka semua tu. I am writing all this sort of thing not to get any sympathy from anyone. This is the one and only medium that I can express my feelings. I feel offended. Depan org, aku berjenaka. Yes, I am a super jovial person. Behind them, I cried. Tu semua dulu. Sekarang, aku dah takmampu nak berlakon. Sampai sekarang ada yang boleh perasan kalau aku ada masalah. Aku tension. Orang taktahu masalah aku. Janganlahh ckp aku selalu emo skrg. Janganlahh ckp aku mengarut skrg. Aku cuma dah takmampu nak jadi badut untuk orangorang di sekeliling aku )': Maaf kawan.


Aku nak rapat dengan kau. Ya, kau NN. Sebab aku rasa kau mampu hidup dalam dunia aku. Tapi mcm mana nak jadikan semua tu. Asal aku stress sikit, kau pencilkan diri dari aku. Hati aku menjeritjerit panggil nama kau suruh pujuk aku, kesat airmata aku. Tapi tak T.T Haihh nevermind. Mungkin kau taknampak semua tu lagi. Takpe (': Kawankawan yang aku ada skg pun dah superb gila :'D Mereka baik. Aku sayang semuanya. Terimakasihhh HOSTEL-ians '95 (': Aku kuat yeayyy! Kekuatan enamel :DDDD ' K tbe.



Aku pergi dulu. Salam ukhwah sayang (':

- UNSMAQ -
                                                         


2 comments:

KIKO said...

ouch. stress, eh? :/ hmm, kesian. I do really understand, but I'm not good at comforting people. so, apa2 pun, sabar lah yep. be strong! :)

Mont Fahmy said...

kalau stress..tak keruan..baca surah muhammad..insyallah dapat membantu :)